Pressen skrev

NÄS er vores andet brand som vi har udviklet til salg i supermarkeder. Også i dette brand skaber vi kvalitetsvine, men vi satser bevidst på at ramme en lavere og mere konkurrencedygtig pris, da indkøberne i supermarkedskæderne kræver 'skarpe priser' til fordel for deres kunder. NÄS giver endnu flere forbrugere mulighed for at stifte bekendtskab med dansk kvalitetsvin. Den lavere udsalgspris giver også god mening for Dyrehøj Vingaard da salg til supermarkederne giver god volumen. Den større volumen kan vi levere nu hvor vinmarkerne har fået noget alder og forventes at yde stabilt højere høst i de kommende år.

I NÄS regiet startede vi med at markedsføre NÄS rosé og NÄS hvidvin. De blev efterfulgt af to gins; NÄS Gin Havtorn og NÄS Gin Agurk. De sidste to skud på stammen er to mousserende vin; nemlig en rosé og en hvid boble. Til julesalget kommer og en NÄS Kirsebærvin.

Vi har fået en aftale om forhandling med en række lokale COOP butikker Kvickly og Brugsen..

 

Medierne skrev

Her kan du læse  Berlingskes artikel. Der har også været bragt artikler i lokale aviser den seneste tid, hvor vi har fået flot omtale, Nordvest Nyt skrev.

 

Norwegian Airlines

Norwegian Airlines blad N, der deles ud til alle selskabets passsagerer. har også fået øje på, at dansk vin har nået et meget højt kvalitetsniveau. Derfor har de tidligere i år haft et reportagehold rundt i hele landet for at besøge de vingårde, som de synes er de mest spændende i Danmark. Det er der kommet fire interessante portrætter ud af.

Her kan du læse artiklen om Dyrehøj Vingaard